2015-I vraag 4
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12-05-2015 12:04
En wat te doen met een leerling die beide opvattingen goed verwoordt, maar die de namen er niet bij zet? Hij begint met Marx, maar zegt niet dat dit de opvatting van Marx is, en geeft vervolgens die van Marshall.
Volgorde klopt met de vraagstelling, antwoord is goed en in 34 woorden.
Wat doe ik? 0 of 3 punten?
Volgorde klopt met de vraagstelling, antwoord is goed en in 34 woorden.
Wat doe ik? 0 of 3 punten?
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14-05-2015 10:58
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12-05-2015 12:04
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 10-05-2015 20:06
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14-05-2015 10:58
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 12-05-2015 12:04
Wat vinden jullie van het volgende antwoord:
"Marx zei dat het een uitzichtloos lot was maar hij had nooit een arbeider gezien terwijl Marshall dat wel deed zag dat het aan de scholing lag en dat er geen revolutie nodig was."
Kan ik hier nog ergens punten voor geven of is het echt te onduidelijk geformuleerd?
Bij voorbaat dank voor de wijze raad..
"Marx zei dat het een uitzichtloos lot was maar hij had nooit een arbeider gezien terwijl Marshall dat wel deed zag dat het aan de scholing lag en dat er geen revolutie nodig was."
Kan ik hier nog ergens punten voor geven of is het echt te onduidelijk geformuleerd?
Bij voorbaat dank voor de wijze raad..
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 10-05-2015 20:06
Tinka, ik snap je twijfel, maar uiteindelijk denk ik dat jouw leerling in zijn antwoord te algemeen is gebleven. 'dat het aan scholing lag' zegt nog niks over wat scholing dan kan betekenen voor de kansen van de arbeidersklasse. Helaas dus 0p wat mij betreft.
"Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt." (Martinus Nijhoff)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 18-05-2015 17:44
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14-05-2015 10:58